Cieszymy się, że to właśnie nas wybrałeś.

Brief Social Media dla Klientów Efectownia

    Jakie są główne obszary działalności Twojej firmy?

    Jaka jest forma funkcjonowania Twojej firmy? działalność stacjonarnadziałalność onlineobie z powyższych

    Jakie są kluczowe cele, jakie stawia sobie Twoja firma?

    Jakie produkty/usługi będą tematem postów w mediach społecznościowych?

    Dodaj załączniki (np. link do Google Drive) lub linki zawierające aktualną ofertę, cennik, specyfikację techniczną produktów, pod którymi znajdziemy informacje przydatne podczas tworzenia postów w mediach społecznościowych.

    Czy istnieje hasło reklamowe Twojej firmy, które ma być podkreślane/często stosowane w treściach w social mediach?

    Kim są główni konkurenci Twojej firmy? Wskaż linki do stron www lub profili w mediach społecznościowych.

    Co wyróżnia Twoje usługi lub produkty na tle oferty konkurencji?

    Jaka jest Twoja grupa docelowa? Podaj wiek, płeć, zainteresowania osób, do których chcesz dotrzeć za pomocą social mediów.

    Jaka nazwa firmy ma być przedstawiana w social mediach?

    Jakie platformy mediów społecznościowych interesują Cię w kontekście profili firmowych?

    Jaki model współpracy z naszą agencją interesuje Cię w zakresie social mediów?

    Jakie są główne cele, które chcesz osiągnąć za pomocą profili firmowych w mediach społecznościowych?

    Jaki rodzaj postów preferujesz?

    Jaki język komunikacji ma dominować na profilach społecznościowych Twojej firmy?

    Czy chcesz inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? takniejeszcze nie wiem

    Jaki budżet chcesz przeznaczyć na działania w social mediach? do 899 złdo 1499 złpowyżej 1499 zł *netto

    Czy Twoje firma posiada już profile w mediach społecznościowych? Jeśli tak, to jakie? *Możesz wskazać linki.

    Jeśli Twoja firma posiada już profile w mediach społecznościowych, to czy istnieją aspekty, z których jesteś zadowolony/a?

    Czy posiadasz już materiały, które można wykorzystać w social mediach (zdjęcia, grafiki, video, treści reklamowe)? *Dodaj jako link do np. Google Drive.

    Czy istnieją profile konkurencji, które podobają Ci się pod względem sposobu ich prowadzenia? Np. estetyczne grafiki, ciekawe treści, oryginalny sposób komunikacji z klientem. *Jeśli tak, wskaż linki.